15.4 C
Zaragoza
lunes, noviembre 25, 2024
escucha onlinespot_img

Manifiesto de Podemos Aragón con motivo del 23-A

Más noticias

Manifiesto de PODEMOS Aragón. 23 d’abril de 2020.

Este no ye un 23 d’abril mas. Este Día d’Aragón no podremos abrazar-nos en as carreras, bailar, mercar libros, trobar-nos con as nuestras y os nuestros vecins, entregar en man rosas y borrainas, ni desfrutar-nos d’os nuestros lugars, barrios y ciudatz. Este 23 d’abril no empliremos las plazas pa reivindicar lo nuestro present y futuro, como han feito per decadas los nuestros mayors, con dignidat y humildat, exichindo lo que nos perteneix: un Aragón de futuro an que dengún no quede dezaga.

Gracias a la mobilización y lo esfuerzo de mils d’aragonesas y aragoneses que hue per tot lo nuestro territorio (institucions, teixiu asociativo y solidario) son amostrando la suyo millor cara, en estes días de gran sofrimiento y dolor. 

Como no podría estar d’atra manera, vaiga la nuestra primer memoria, carinyo y empatía ta las personas que han perdiu a un ser queriu y no han puesto acompanyar-le como mereix. En estes momentos de duelo habremos de treballar en un abrazo colectivo, a lo qual nos sumamos, pa cobrir con ell ixa amarga despedida.

Esta crisi no tiene garra cosa positiva. Y, con tot y con ixo, lo pueblo aragonés amuestra la suya gran chenerosidat y valura con cenyos, entrega, emparo mutuo y retz vecinals que portan esperanza y cubren las carencias d’o sistema.

Un aplauso a profesionals sanitarios y sociosanitarios en residencias y atención a domicilio; agricultors, transportistas, treballos de reparto y comercios de venta a lo publico, empresarios, emerchencias, bombers, efectivos de protección civil y seguranza, policías, militars, psicologas, limpiadoras, totas las que cudian, treballadors publicos que teletreballan, personas que fan caretas, respiradors u pantallas protectoras, investigadors, scientificas y un largo etcetera.

Podemos Aragón reivindicamos que hemos de cudiar a qui nos cudian en estes momentos tant dificils.

Especial reconoiximiento a la mayoría d’a chent que s’ha estau un mes y meyo en casa a conseqüencia d’esta grieu pandemia sin precedents. En especial pa las familias mas precarias y con especials dificultatz, per razons economicas u de salut. I hai una parte de miedo que no podemos negar, pero sobretot i hai una gran responsabilidat colectiva d’estar-se en casa pa superar antes con antes esta situación, privar lo colapso d’a sanidat publica y frenar la curva de contachios per lo coronavirus. Los aplausos d’as 8 d’a tardada emocionan. Con ells, tota mena de personas nos conoixemos y reconoixemos, en un momento d’unión que per ell mesmo ya ye una esperanza colectiva pa superar este gran reto y atisvar un mundo millor.

Esta pandemia nos amuestra que nos hemos d’aprestar, con intelichencia colectiva, y reaccionar debant d’os anuncios scientificos y de personas expertas, que fa decadas que anuncian la posibilidat de nuevas malotías y fenomenos atmosfericos catastroficos, a conseqüencia d’o cambio climatico.

Dende Aragón reivindicamos la descentralización democratica, que demuestra estes días la gran importancia de totas las nuestras representants publicas dende cadaún d’os concellos y institucions propias con capacidatz y competencias importantismas y mas cercanas a la ciudadanía. Pero tamién trobamos a faltar un ret global d’institucions democraticas que articule millor la colaboración debant de situacions que afectan a tota la planeta. Dende Aragón seguimos empentando enta una gobernanza global mas rigorosa en os suyos diagnosticos y con actuacions compartidas, refirmadas en a sciencia, la investigación, la salut y, sobre tot, aduyas economicas urchents pa qui mas las precisen.

Hue la politica ye mas important que nunca pa convertir esta amalgama plural de incertitutz, irritacions y trachedias en propuestas y prochectos concretos que traigan solucions y caminen enta una sociedat mas equitativa, que no deixe dengún dezaga. Y ixo ye lo que somos fendo allí an que somos, en os retz populars, institucions, parlamentos y gubiernos, enfortindo un escudo social con millors servicios publicos, protección pa qui mas lo precisen, propuestas en harmonía con a planeta y accions feministas pa amillorar los cudiaus. La nuestra propuesta y acción politica se basa en propuestas pa l’abance social. 

Astí an que somos, femos per dar lo millor de cada persona y no repetir errors y recetas fracasadas, como las que nos portoron las retalladas, privatizacions, precariedat y desigualdat d’a zaguera crisi de 2008. Las solucions hue no pasan per banderas a meyo palo, ni per  falorias ni parolas vacivas pa causar crispación. Pasan per enfortir lo publico y no estar pas dependients ni submisos a los mercaus especuladors que nos fan mas frachils. D’esta, n’hemos de salir totas chuntas, sin deixar a dengún dezaga.

Aragón tenemos muitas posibilidatz, somos un pueblo capaz en un territorio fertil y con enormes potencialidatz. Aproveitemos tot que tenemos, que ye muito, pa trazar un plan de recuperación social y economico valient y ambicioso, con mirada larga, cooperación y fuyindo de plantiamientos a curto termin. Conscients que somos una sociedat aviellada y con muitos lugars dispersos que queremos que sigan vivos.

Dende Podemos Aragón seguiremos desfendendo los servicios publicos, cautivando l’emparo mutuo, la solidaridat, la cooperación, los biens comuns y lo sentiu colectivo enta una nueva gobernanza. Ye la hora de reivindicar mas que nunca una sanidat y servicios publicos universals y de calidat. Potenciando-los podremos fer posible ixe Aragón que tantas vegadas hemos desfendiu. 

Sentimos Aragón, la nuestra tierra y las nuestras chents, la nuestra historia y las nuestras identidatz, hue con dolor pero tamién con esperanza y confianza en a nuestra intelichencia colectiva como pueblo. Sabendo d’án venimos, per qué salimos, per qui luitamos, seguiremos insistindo pa que dengún no quede dezaga. Con un pueblo valient y organizau, dende las finestras y los balcons dica las institucions, tornaremos ta las plazas y lo faremos con a suma de tantas y tantos, comprometius en seguir transformando Aragón.

spot_img
spot_img

En portada

SARGA renueva sus certificados de calidad, Medioambiente y Seguridad Laboral

 Muestra el compromiso constante de SARGA con la mejora continua y la determinación por brindar servicios de alta calidad  SARGA ha obtenido la renovación de sus certificaciones ISO 9001, ISO 14001 E ISO 45001, reafirmando su compromiso con la excelencia, la seguridad laboral y la sostenibilidad. La consecución de este objetivo, tras superar un riguroso proceso de auditoría realizado por Bureau Veritas, no solo valida los esfuerzos continuos de la empresa pública por mejorar sus procesos internos, sino que también la posiciona como un referente en el desarrollo de las políticas agroambientales del Gobierno de Aragón, comprometida con la calidad de sus servicios, el bienestar de su plantilla y la protección del entorno.  La renovación de estas certificaciones es parte de la estrategia de SARGA para consolidar su eficacia como medio propio del Gobierno de Aragón y dar respuesta a una sociedad cada vez más exigente en materia de sostenibilidad y responsabilidad social.  Además, refleja su filosofía de mejora continua y el compromiso de la dirección de SARGA para ofrecer servicios de alta calidad y mejorar el desempeño ambiental en un entorno laboral seguro para todas las personas que forman parte de ella.  Gobierno de Aragón, a través de SARGA continuará trabajando en la implementación de prácticas que beneficien al servicio prestado al cliente, a la plantilla y a toda la comunidad aragonesa.
spot_img

Más artículos como este

spot_img